Eerste dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 September 2014 | Australië, Melbourne

Na een heerlijk drukke zomerperiode is het dan eindelijk echt zover: mijn reis mag beginnen! Het is al lange tijd een droom, die ik nu eindelijk kan waarmaken.

Heel wat voorbereidingen, een superhandig geplande verhuizing en wat tranen verder, is het tijd voor die akelige vluchten.
Een reistijd van ongeveer 25 uur is nou niet bepaald iets waar ik blij van word, maar ik moet er natuurlijk wel wat voor over hebben!

De eerste vlucht van 12 uur ging naar een voor mij al bekend vliegveld: Hong Kong (nooit verwacht dat ik daar 2 x in 1 jaar zou komen). Zoals ik al verwachtte heb ik geen oog dichtgedaan tijdens de vlucht. Zelfs de kruidenpillen van A. Vogel hielpen hier niet bij.

Tijdens het wachten op mijn volgende vlucht maak ik de brief open die ik vlak voor vertrek op schiphol van mijn moeder in mijn handen kreeg gedrukt.
Twee kantjes vol lieve woorden en een foto van mijn ouders zorgen toch weer voor een paar tranen.

Al volledig uit het ritme begin ik aan vlucht nummer 2. Acht uur lang proberen mijn draai te vinden voordat ik in Melbourne ben. Het vliegtuig blijkt maar voor de helft vol te zitten dus ik heb 4 stoelen voor mezelf. De vlucht was erg onrustig, dus ondanks het languit liggen, heb ik door de vele turbulentie maar een uurtje geslapen.

Eenmaal aangekomen in Melbourne was ik snel door de douane en had ik mijn hostel (en dus mijn bed) snel gevonden.

Morgen ga ik naar een ander hostel (hier gebeurt niet zoveel) en wil ik eigenlijk weer zo snel mogelijk door. Eerstvolgende op de planning is de Great Ocean Road.

Hou jullie op de hoogte!

  • 06 September 2014 - 17:55

    Joke En Klaas Van Der Bent:

    Hey Akoekie,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en tijdens de reis lekker geslapen en uitgerust bent. Maar ja, dat hoort er bij.

    Doe rustig aan (geniet er van) en kies je reisgezelschap goed uit voor the great ocean road.

    Maak mooie foto's en plaats leuke reisverslagen, dan leven en genieten wij met je mee.

    Joke en Klaas

  • 06 September 2014 - 18:26

    Karin:

    Have fun!!!
    Vanuit ons koude kikkerlandje volgen we je op de voet!

  • 06 September 2014 - 23:03

    Coby:

    Ha nouki,

    Laatste nacht alweer in dit hostel, en bijna klaar voor de volgende trip, the great ocean, hoop dat je een leuke reisgenoot vindt om samen op weg te gaan, maar jou kennende zal dat best wel lukken.
    Heel veel plezier, en doe voorzichtig als je met een auto op weg gaat! kuzz mam

  • 06 September 2014 - 23:25

    Maarten:

    Ha Nouki,
    Goedemorgen.
    Veel plezier op de 1e trip langs de Great Ocean road. We zien de foto's nog wel.
    Kus, Pa.

  • 07 September 2014 - 23:44

    Sander:

    Hey zus(sie),

    Heb je toch maar mooi mazzel met zulke ouders dan...zou willen dat ik die ook had.. :-)

    Heel veel plezier met je eerste trip daar!

    Lees hier (als niet face-booker) wel weer hoe het geweest is..

    Groetjes,

    Je broer

  • 08 September 2014 - 15:59

    Debbie:

    Super!! Heerlijk om te lezen! Xxxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 24947

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: