Bloc Party! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Bloc Party! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Bloc Party!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 November 2007 | Spanje, Salamanca

Hola!

Daar ben ik weer met een klein berichtje, want zal jullie niet vervelen met mijn lange verhalen over het feesten hier, want jullie weten inmiddels wel dat t geweldig uitgaan hier is!
Maar hebben voor de verandering ook eens een keer iets anders gedaan, zijn namelijk vrijdagavond naar een concert geweest van BlocParty. Ik kende het nog niet moet ik eerlijk toegeven, maar de muziek is echt fantastisch!
En ook de band in het voorprogramma was erg goed.
Zaterdag werden we natuurlijk niet erg vroeg wakker, maar smiddags zijn we even gaan shoppen! En natuurlijk kon ik mn geld niet in mn portemonnee houden.
Was een leuk winkelcentrum! Vandaag naar de grote markt geweest, maar was niet erg boeiend en waren in een halfuur de hele markt overgelopen.
De beste kraam was de patatkraam!;)
Zaterdagavond hebben we ook weer even iets nieuws gedaan, namelijk naar een karaokebar gegaan en de ruiten uit de ramen gezongen!;) Nee was erg leuk, maar waren met een te kleine groep, volgende keer met meer mensen gaan.
De plannen voor vanavond weet ik nog niet, waarschijnlijk lekker vroeg slapen. Want moet deze laatste weekjes nog wel ook even hard aan mn Spaans!

Hasta luego!
Liefs xx

• 25 November 2007 - 16:22

Anna En Henk:

Hi Anouk,
    En maar feesten he? Hoe is het weer daar eigenlijk?
    En wat voor type muziek is dat van BlocParty? Hier waait de wind door de kale bomen en worden de voorbereidingen voor Sint getroffen. Kun je maar beter vroeg mee beginnen nietwaar?
    Vandaag een lekkere rustige zondag gehad en nu zitten we te schemeren met kaarslicht; lekker knus met een wijntje.
    Heel veel groetjes maar weer en tot volgende keer, boa noite, anna en henk.

• 25 November 2007 - 19:50

Ier:

BLOC PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe vet, ik ben echt mega-jaloers op je! (alsof ik dat verder nog niet was) vind het echt een goeie band.
    binnenkort kletsen we weer goed bij.

hoihoi kus

• 25 November 2007 - 21:46

Joseph:

Haii Noukie!

Zaterdag heb je een mooi, gezellig en leuk feest gemist: DJWGGD-avond, Beestenboel....

Jammer dat je er niet was!

Kusje