ABRAHAM! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu ABRAHAM! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

ABRAHAM!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 November 2007 | Spanje, Salamanca

Holaaa amigos!
Ten eerste MOET iedereen weten dat mn vader vandaag 50!!!!! jaar is geworden!
Echt alweer een oude zak!;) En ik mis het grote feest natuurlijk weer..

Verderrr, Leon is hier nu alweer 2 dagen. Is erg gezellig! Donderdag heb ik m om ongeveer half 5 opgehaald van het station.
Vanaf het station zijn we naar mn appartement gelopen (hadden beter een taxi kunnen nemen, want was toch wel een gesjouw met die koffer). Daar hebben we even de spullen gedropt en zijn we naar het park gelopen, waar een aantal mensen van mn school aan het basketballen waren. Daar even gekeken en toen weer teruggelopen naar mn appartement, omdat het toch best koud was.
Leon heeft toen even een dutje gedaan en ik ben met Kristina boodschappen gaan doen. Toen heb ik pasta gekookt en ging allemaal prima TOTDAT ik het wilde proeven en met mn domme hoofd niet bedacht had dat de lepel misschien heet zou zijn! Dus nu een lekkere blaar op mn lip en een stuk 'vel' van mn tong weggeschroeid..:P
Hebben met zn allen 's avonds in mijn kamer een film gekeken.
En daarna gingen we uit. De helft wilde naar een andere bar dus uiteindelijk belandden we met 4 Nederlanders in de bar waar je tot 2 uur alles kan drinken wat je wil voor maar 6,50..;) IDEAAL.
Later nog naar 2 andere barren gegaan, waar we de anderen ook nog tegenkwamen en uiteindelijk om half 5 thuis.
En ja, ik moest natuurlijk weer om 9 uur op school zijn!

Maargoed, na school nog even een uurtje in mn bed gaan liggen, terwijl Leon en Jan een film aan het kijken waren.
En daarna moest ik er toch aan geloven en gingen we naar het treinstation om een kaartje voor de terugweg voor Leon te kopen. Op de terugweg een lekkere culturele omweg genomen en hem de kathedraal laten zien en de oude universiteit, waar je de kleine kikker op een muur vol reliêf moet vinden. Is onmogelijk!!! Dus toen heb ik m maar verteld waar de kikker zat.
(Als je m uit jezelf vind heb je veel geluk en zal je ooit weer terugkeren naar Salamanca)..

Om een uur of half 8 waren we weer terug en ben ik een grote schoonmaak in de keuken gehouden (ik was erg trots op mezelf!) en daarna zijn we naar een Chinees restaurant gegaan. Was erg lekker!

Toen we terugkwamen zat Christine op ons te wachten met Simone en Alberto en zijn we weer naar dezelfde bar gegaan.
Was weer erg gezellig!:D

En vandaag gaan we denk even kijken hoe het zwembad eruit ziet en waarschijnlijk ook weer uit!
En morgen om 12.45 neemt Leon de trein alweer terug naar Madrid..

Leon: Ola no comprendo, zijn denk de drie woorden die ik het meest gebruikt heb de afgelopen dagen haha. Het is echt lastig als je taal niet spreekt, maar met behulp van handen en voeten kom je een heel eind. Ik ben aangekomen bij Anouk, dus de vlieg en trein reis gingen prima. Het is erg mooi hier, veel parkjes, oude gebouwen en vrouwen hmm. Het is geen woord gelogen wat ze zeggen over de spaanse senorita´s, pfff. Vandaag mijn ene laatste dag dus gaan we er iets moois van maken hehe. Ik word om 3uur ergens verwacht. Ik zeg nog niet wat, dat horen jullie wel als ik thuis ben, spannendd. Ik ga Anouk een handje helpen, want die staat weer te zweten in de keuken.

Jullie horen snel weer wat van me!
Hasta Luegooo! Groetjes Leon en Anouk!

  • 17 November 2007 - 17:53

    Jarik:

    HA, ik ben nu met je aan het msnen... dat gaat veel makkelijker.. maar ik wens je nog veel plezier daar in het warme spanje! EN het duurt nog heeeeeeeeeeeeeel erg lang voordat je terug komt :P

  • 18 November 2007 - 10:51

    Fabian:

    Gefeliciteerd met je vader!
    Het is trouwens ook wel altijd wat met die lippen van jou he?! Is het geen muggenbult, dan is het wel een hete lepel! :-)
    Gisteren was trouwens de kampenverdeel.
    Ik ga met Lonneke naar 5e week Wiltz 14-15 jaar.
    Zijn jij en Debbie al 19 van de zomer?
    Dan hebben we misschien een plek voor jullie :-)
    Ik moet het nog wel ff met Lonneke overleggen. Maar als je interesse hebt, moet je me maar ff mailen.

  • 18 November 2007 - 12:30

    Anna En Henk:

    Ola, Anouk,
    Bom Dia....Het was een heel gezellig feest bij je vader en ik had kaarsjes voor hem gekocht in de feestwinkel, die niet uit te blazen zijn dus dat was wel lachen. Sander heeft er een kort filmpje van gemaakt.
    We hebben lekker gegeten en vreselijk gelachen met je tantes. Tante Klazien zei tegen Henk: nou Henk tot over 10 jaar dan maar weer he?'Lachen , gieren brullen natuurlijk. En Peters vader en moeder ontmoet. Heel leuk/engrecado.
    Oma had het ook reuze naar haar zin en ze is lang gebleven met Lida.
    Je verhalen zijn leuk om te lezen en 't lijkt me vooral heel gezellig wat je allemaal meemaakt.
    Entao,adeus en heel veel groeten van Anna en Henk.

  • 19 November 2007 - 10:26

    Laurie:

    Nouk!

    Leuke berichtjes! Hoe is het met je lip;)
    3 januari, vriendinnen-date/verjaardag avond! Kan je?

    Liefs!! XXX Laurie

  • 20 November 2007 - 21:19

    Kaar :

    bella,
    door al dat feesten leer je het spaans vast met een dubbele tong! dat kan toch niet de bedoeling zijn?? hahahaha....
    klinkt allemaal errug gezelli en ben heel benieuwd naar foto's e.d.
    ik ben ondertussen alweer retour uit thailand wat echt super kicke was!
    wanneer ben jij trouwens weer retour in ned??
    ben je er ook op je broertjes verjaardag??
    nou hoor t wel! dikke kuzzzz kaar
    p.s. geen dingen doen die ik ook niet zou doen he??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 24971

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: