ENFERMA durante la ultima semana.. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu ENFERMA durante la ultima semana.. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

ENFERMA durante la ultima semana..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 December 2007 | Spanje, Salamanca

Hola!

Daar ben je lekker mee. Wil ik net heerlijk gaan genieten van mn laatste weekje school en feesten, word ik ZIEK!!!:( Afgelopen nacht haast niet geslapen, denk dat ik koorts heb, want ik was erg warm en wist niet hoe ik moest liggen want onder de dekens was het te warm en als ik een beetje de dekens van me af deed was het weer ijskoud.
Hoop echt dat ik me morgen alweer beter voel, want dan is er een groot afscheidsfeest in het nieuwe huis van Miranda en Leonie (ze zijn gister verhuisd). En donderdag hebben we dan het feest van school. Gaan met zn allen alvast kerst vieren en ik geloof ook oud en nieuw met de traditie van de 12 druiven (op elke klokslag moet je een druif in je mond doen).
Weet niet precies hoe het allemaal in zn werk gaat maar zou zonde zijn als ik dit allemaal moet missen!!

En vrijdagochtend/middag komen mn ouders alweer met Debbie!!:D
Heb er erg veel zin in. En zondag vliegen we alweer naar huis.
Gaat echt zo ontzettend snel!

Maargoed, ik ga nu even lekker het advies van mn moeder opvolgen en een paracetamol nemen, veel fruit eten en lekker de hele dag in bed blijven!

Hasta luego! Besito Anouk xx

  • 11 December 2007 - 11:41

    Debbie:

    Lieverd!
    beterschap en zie je vrijdag:D!
    Kus

  • 11 December 2007 - 11:43

    Eline:

    Hi Anouk,
    Dat is idd niet zo mooi, ziek worden in je laatste weekje.. De tijd vliegt wel echt, maar vind het wel heel erg tof dat je bijna weer thuis komt!!! Heel veel plezier nog de komende week, geniet er nog ff van nu het nog kan!! En natuurlijk heeeeeel veeeeel beterschap!!
    liefs en tot snel! Eline

  • 11 December 2007 - 12:04

    Mark:

    Eej Anouk!

    Das niet zo best! Vooral niet in je laatste week.. Veel plezier nog de laatste week en beterschap he! ;)
    Tot snel..

    xxx Mark

  • 11 December 2007 - 12:07

    Willeke:

    Lieve Anouk
    Wat rot voor je dat je ziek bent gelukkig
    komen je vader en moeder vrijdag dan kunnen ze een fruithapje voor je klaar maken.Maar ik hoop voor jou dat je dan weer beter bent.
    Zorg goed voor jezelf
    willeke

  • 11 December 2007 - 12:30

    Fabian:

    Beterschap en tot snel in de lckv-bar! :-)

  • 11 December 2007 - 12:57

    Florine:

    Lieve Nouk!!
    Wat balen dat je nu ziek bent zeg! Beterschap en geniet van je laatste weekje!! Tot snel! Liefs

  • 11 December 2007 - 13:09

    Ben:

    veel beterschap.

  • 11 December 2007 - 16:03

    Anna En Henk:

    ola,Anouk boa tarde,
    Wat jammer nou, net in je laatste weekje.Ik hoop dat het snel overgaat en dat je toch nog kunt genieten van al je afscheidsfeesten. 'T zal hier wel weer even wennen zijn straks, maar je gaat hier ook een gezellige tijd tegemoet.
    groeten en tot ziens, adeus, henk en anna

  • 11 December 2007 - 21:42

    Jarik:

    ZIEK?! als je maar wel op tijd beter bent voor mijn feestje:D kom je ook?

  • 12 December 2007 - 20:15

    Joseph:

    Haii Anoukie!!

    Snel beter worden he, want je mag miss wel niet eens vliegen als je zo ziek bent ;)

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: