BEER PONG y San Nicolás! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu BEER PONG y San Nicolás! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

BEER PONG y San Nicolás!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 December 2007 | Spanje, Salamanca

Buenos dias!

Net weer een lekker dagje school achter de rug en nadat ik jullie weer bij heb gepraat is het tijd voor mn grote siësta (is alweer een tijdje geleden dat ik een normale siësta heb gehouden), want vanavond wordt het weer een goed feestje! Zijn namelijk morgen VRIJ!!!
Dus kunnen we lekker uitslapen en van die gelegenheid gaan we natuurlijk uitgebreid gebruik maken!

Maandagavond zijn we naar Irish Rover gegaan, om het o zo bekende BEER PONG te spelen.
Je moet je inschrijven als een team (van 2 spelers) en dan moet je tegen andere teams. Ik ging samen met Felipe! En onze eerste wedstrijd was tegen Jan en Roman.
Het doel van het spel is natuurlijk bier drinken!;)
Verder is er een lange tafel en aan de ene kant van de tafel staat het ene team en aan de andere kant het andere team.
Aan beide kanten staan 6 bekers gevuld met bier en de bedoeling is dat je met een pingpongballetje in de bekers gooit.
En als je raak gooit moet het andere team de beker weghalen en het bier opdrinken!
Het was de eerste keer dat ik t deed, maar ik moet zeggen.. k was niet slecht ;) (wil niet opscheppen verder, maar gooide er 3 achter elkaar in!)
Goed ondanks mijn talent, hadden we toch verloren. Helaaass. En als je verliest, lig je er dus gelijk uit.
Toen maar naar huis gegaan, was ongeveer half 2 denk. Maar ben de dag erna niet naar school gegaan, want ik voelde me niet lekker..:) (en nee dat kwam niet door de drank!).

Gisteravond hebben we, omdat we Nederland zo ONTZETTEND missen (ahum), sinterklaas gevierd.
Hadden afgesproken om allemaal 6 cadeautjes te kopen en dan door middel van een dobbelsteen cadeautjes af staan of door te geven enz. Was erg leuk en er zaten erg grappige cadeautjes bij.
Van tevoren hebben we ook lekker Hollandse pot gegeten: Hutspot!
En was erg lekker! (nee ik had inderdaad niet gekookt).
Daarna weer lekker op tijd naar huis gegaan en nog even mn huiswerk gemaakt.
Blijkbaar heeft dat nog wel even geduurd, want het was vanochtend weer een hele opgave om mn bed uit te komen!

Maar goed, nu echt even tijd om te eten en daarna lekker te SLAPENN!!
Wat een heerlijk leventje.

Jullie horen snel weer van me!
Chaoooo! Besitos!

  • 05 December 2007 - 14:01

    Laurence:

    Heey!
    Klinkt allemaal weer erg gezellig! Ik weet dat jij 't enorm naar je zin hebt daar, maar ik kan niet wachten om weer even bij te kletsen! Hoop dat je trouwens ook met ons nog 'sinterklaas' wil vieren.. Neem aan dat je alle mailtjes gekregen hebt ;)
    Dikke kus! xxx

  • 05 December 2007 - 17:54

    Mark:

    Drankspelletjes! Altijd leuk.. haha ;) We gaan dit spel ook maar is keer spelen in de grenier.. kan je toch nog winnen misschien :)
    Zo te zien heb je het nog erg naar je zin!! Blij om te horen!
    Veel plezier nog he de laatste paar dagen..

    xxx Mark

  • 05 December 2007 - 20:41

    Debb:

    Heyjj Lieverd!!
    Heeerlijk spel, gaan we zeker keer hier spelen:D! Veel plezier vanavond en ik zie je snel!! Volgende week al!!:D
    Kvind het wel leuk dat ik een nachtje in madrid slaap, heb ik gelijk een stedentripje :D
    Doegg Xx!

  • 06 December 2007 - 16:19

    Marco:

    Heej anouk!
    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt. En het lijkt me een erg leuk spel, gaan we vast ook een keertje hier doen! Maar dan met basketballen ofzo want ik kan niet zo goed mikken.. :P

    Spreek je wel weer!

    Xxx

  • 07 December 2007 - 22:50

    Anna En Henk:

    Dag Anouk,
    Geniet nog maar even lekker van je laatste dagen hoor. Het weer is hier bar en boos.
    Ik vind je een reuze boffert en 't is leuk om je verhalen te lezen.
    Groeten van Henk en Anna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: