Two weeks left...! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Two weeks left...! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Two weeks left...!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 November 2007 | Spanje, Salamanca

Nog maar 2 weekjes te gaan en dan mogen jullie in Nederland weer fijn van mijn gezelschap gaan genieten!
Dit worden denk 2 vermoeiende weekjes, aangezien ik afscheid moet gaan nemen van het denderende en goedkope uitgaansleven hier! Maar ik wil natuurlijk ook nog even optimaal van mn Spaanse lessen genieten, dus moet een goede combinatie zien te vinden!:)
Vanavond gaan we even een meidenavondje houden, gaan met Miranda, Leonie (mn 2 Nederlandse huisgenootjes), Kristina, Carolien en ik naar de TAPASzone om lekker te eten. Daarna nog even naar huis en dan waarschijnlijk weer uit!
Gisteravond was ook erg gezellig, weer naar de bar geweest waar je voor 6,50 alles kan drinken wat je wil!
Afgelopen week weer een leuke week gehad! Dinsdagavond met een aantal bij ons thuis Mexicaans gegeten (de braziliaanse huisgenoot Sergio blijkt het erg leuk te vinden om te koken). Daarna de drank er weer bij gehaald en spelletje kaarten gedaan, totdat ineens de eigenaresse boos binnen kwam (ZONDER TE KLOPPEN!!) om te vertellen dat we stil moesten zijn.
En voegt ze er ook nog eens leuk aan toe dat als ze de volgende dag komt checken, ze wil dat we alles schoon hebben gemaakt!! Gek! Maar gelukkig hadden we Sergio, die zich hard ging verdedigen (hij is advocaat). En uiteindelijk ging ze weg en hebben we de volgende dag met de mensen op school gepraat en die zeiden dat het niet normaal is dat ze zomaar binnen komt vallen en dat ze zich ook niet moet bemoeien met de schoonmaak!
Hard voor dr!:D

Verder gaat het met mn Spaans erg goed! Kmerk wel dat ik bijna alles wat tegen me gezegd wordt, versta. Alleen het blijft erg moeilijk zelf te praten.
Al die tijden, vormen, uitdrukkingen enz..

Ik ga nu lekker genieten van mn tapasavondje!!

Hasta luegoo!! XXX

• 01 December 2007 - 09:49

Willeke:

ha anouk
    Wat een leuk bericht, geniet er nog maar
    van,hoewel ik er naar uit kijk om je weer te zien
    groetjes willeke

• 03 December 2007 - 22:10

Jos:

Zuipavonden voor 6,50. Vind je het gek dat er niet meer wordt gestudeerd!

Je moet volgende keer als je huisbaas binnen komt vallen gewoon een foto van d'r maken, kunnen ze niet tegen!:)

Ja het is een cliché, maar ik kan niet wachten tot je terug bent:P!

Kusjes Jos