Nieuw avontuuuuur!;) - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Nieuw avontuuuuur!;) - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuuuuur!;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 April 2008 | Nederland, Leiderdorp

Haai lieve allemaal!

Nog een week en dan verlaat ik Nederland weer voor een paar maanden! 5,5 maand om precies te zijn!
Dit keer wordt t niet meer alleen luieren en feesten (en een beetje spaans leren ;)) maar gewoon keihard 6 dagen in de week werken als hotelentertainer!;)
Heb net mn vluchtgegevens binnen gekregen en vertrek zondag 13 april vanaf Schiphol naar Mallorca om daar een entertainment-training te volgen van 2 weken!
Na deze training hoor ik pas op welk eiland en in welk hotel ik 5,5 maand lang mensen mag gaan vermaken!
Heb er ontzettend veel zin in maar vind t wel heeeel spannend!
En ik ga jullie weer allemaal op de hoogte houden! Dus bij t volgende bericht zit ik waarschijnlijk al in t zonnige Spanje!!;)

Chaoo!!
Kusjes Anouk

  • 07 April 2008 - 20:45

    Mama:

    he lieve nouk, heel spannend weer zo'n avontuur en natuurlijk gaan we je weer missen hier, maar ergens rond je verjaardag kom ik zeker eventjes langs, heb ik ook veel zin in. Wens je een onwijs leuke tijd toe en hoop maar dat je het allemaal volhoud en dat je ons allemaal niet te veel gaat missen. Ik ga natuurlijk je berichten weer volgen en als je tijd hebt weer msnnen.
    Heel veel plezier en hoop dat je er veel van zult leren.

    Liefs en dikke kuzz

  • 10 April 2008 - 09:28

    Anna:

    Lieve Anouk,
    de laatste dagen thuis en dan op naar het nieuwe avontuur.
    Vanuit 't Haagje heel veel plezier en gezellige contacten gewenst en zet'm op.
    Tot schrijven dan maar weer.
    groeten van Anna.

  • 16 April 2008 - 08:20

    Karin:

    heej lieffie,
    en hoe bevalt het op Mallorca?
    al een beetje leuke mensen ontmoet? (natuurlijk niet zo leuk als ik he? hahahah)
    vond t afgelopen vrijdag weer errug gezelli! moeten we vaker doen! nou,..
    heel veel plezier en hou ons op de hoogte! dikke kuzzzzz kaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiderdorp

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: