GREEEEEEEEASSE!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu GREEEEEEEEASSE!! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

GREEEEEEEEASSE!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Mei 2008 | Spanje, Cala Ratjada

HOLAHOLAHOLA!

Wie geht's??! Hier super! Net weer een heerlijke werkdag achter de rug! Heb me in het zweet gewerkt vandaag met de minidisco! Wat een actieve kinderen zeg, bij het laatste liedje LOPEN we altijd in een treintje over het terras, maar de kinderen vonden het vandaag tijd voor een sneltrein geloof ik..
Heel leuk!
Daarna hebben we een quiz gedaan, dat vind ik wel altijd minder in het avondprogramma, want de shows zijn natuurlijk het leukst!
Afgelopen woensdag hadden we voor het eerst Grease! Hebben we me zn 5en gedaan, Jessica was Vince Fontain, Joyce was Rizzo, Marleen schitterde als de jongen Kenicky, Raymond was Danny en ik was Sandy.
En t ging volgens ons publiek supergoed, zeker voor de eerste keer! Ze waren er allemaal erg enthousiast over..:D

Nu hebben we maandag weer een show, de Hitparademix, weer zo'n show met allemaal verschillende liedjes en outfits. Dus moeten we weer elke keer omkleden, alleen dit keer doen we t met zn 4en, dus dat is iets minder stress!
Heb er superveel zin in, maar moeten heel veel oefenen, want heb m pas 1 x alleen gezien tijdens de training.

Verder hadden we gister nog bijna mot met de directeur, hij was volgens de obers SUPERboos op ons, omdat we na het 'thema'eten (waar we om de dag een uur lang moeten staan IN ONZE PAUZE om eet smakelijk te zeggen tegen de mensen) vergeten waren de versiering weg te halen.
Dus ik moest even met m gaan kletsen, maar toen ik in zn kantoor kwam, was ie hartstikke vrolijk en zei alleen maar 'no pasa nada' (niks aan de hand). Alleen dat we er volgende keer dus even aan moeten denken.

Morgen komen mn ouders en mn oma lekker op bezoek! Heb er superveel zin in, maar ze treffen me morgen wel op een slechte dag, moet namelijk helemaal alleen werken! Joyce heeft een vrije dag en Raymond heeft zn teen zwaar gekneusd.. Dus wordt een erg saaie werkdag, maar wel echt leuk dat ik weer bezoek krijg! En ze komen al lekker vroeg aan, want moeten vannacht om half 5 vliegen!

Zo, nu ga ik lekker mn bedje in! Ben ontzettend moe!
Tot het volgende bericht! CHAOO!
Beso fuerte! xx
Anouk

  • 17 Mei 2008 - 12:15

    Debbie:

    He lieverd!
    Ik kan echt niet wachten om die shows zelf te zien, heb ik er zo'n zin in. Ik ga zo de vakantie boeken, Sander kan er elk moment aankomen. Ik bel je daar nog wel over.
    Liefs Xxx

  • 17 Mei 2008 - 21:26

    Klaas En Joke:

    Fijn te lezen dat deze job je lekker bezig houdt!

  • 17 Mei 2008 - 21:33

    Klaas En Joke:

    Ik was nog niet klaar reeds....Je lijkt me wel een kicke Sandy! Veel plezier met je familie hoor wijffie en maak er een top tijd van, als het je tegen zit: koppie omhoog en er uit zien te komen lukt je ook al. Gelukkig wens jij ook echt iedere gast een byzonder smakelijk eten al zou je ze het eten het liefst persoonlijk hardhandig door de strot persen, zo'n professional als jij laat dat nooit merken,
    Have fun, ciao, liefs from us

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Ratjada

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 24968

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: