Weer een maand verder! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Weer een maand verder! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Weer een maand verder!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juni 2008 | Spanje, Cala Ratjada

Holaaa amigos!
Mam, je had wel weer gelijk, het is inderdaad wel weer tijd voor een nieuw bericht! Ga zo ook weer even een aantal nieuwe foto's op mn hyves zetten! Maar ben eigenlijk ook wel toe aan een middagslaapje!;)
Afgelopen week bezoek gehad van Sander en Debbie! Was echt heel gezellig, op mn vrije dag (zaterdag) zijn we naar El Arenal gegaan (het Hollandse gedeelte op Mallorca) om daar even lekker rond te lopen en frikadellen en kroketten te eten! En hebben daar 's avonds natuurlijk ook voetbal gekeken.. Helaas de eerste wedstrijd die ik kon zien en gelijk een baggerwedstrijd, maar was wel leuk om mee te maken! Leuk in een nederlandse bar gezeten, met heel veel andere Hollanders.
Was alleen erg genant, om daarna met onze oranje kleding weer door het Duitse gedeelte te moeten lopen en de 'ohne Holland' liedjes aan te horen..! Dus ook na de wedstrijd nog even in de Hollandse snackbar geschuild. Heb het er heerlijk van genomen!
Gisteravond nog even een superleuke laatste avond van Debbie en Sander hier gehad! Sander kwam na de show Grease ineens op het idee om te gaan stappen in El Arenal! (was eigenlijk een grapje, want het is een uur rijden en was pas om half 1 klaar met werken). Maar we hebben het uiteindelijk toch gedaan! Dus eerst weer lekker een Hollandse kroeg ingedoken waar alleen maar lekkere hollandse meezingers gedraaid werden! En daarna nog naar een discotheek gegaan, waar we het op een gegeven moment zat waren, toen ze alleen maar 'hak'muziek gingen draaien!

Onderweg naar de auto, hadden Debbie Joyce en ik nog even zin om een frisse duik te nemen, dus om 5 uur 's ochtends lagen we lekker in het niet al te koude zeewater!
Waren ongeveer om 6 uur thuis vanochtend, en moest weer lekker om half 10 aan het ontbijt zitten en vrolijk de kindjes in de kinderclub entertainen, wat wel weer lukte toen we zeiden dat we smiddags zouden gaan schatzoeken. We hadden zowaar iets van 12 kindjes, wat nog NOOIT is voorgekomen! (normaal zijn het er 3 of 4). Maar al met al wel een leuke dag gehad, ben al weer over mn vermoeidheid heen. Moest alleen net weer afscheid nemen van mn broer en Debbie. Wat ik wel lastig vond!
Maar volgende week woensdag komt Bjorn alweer, en mn moeder en mn oma komen 5 juli! Dus wordt een leuke verjaardag voor me! Wel erg fijn om zoveel bezoek te krijgen!:)

Morgen hebben we voor de 2e keer Mouling Rouge. En dan moet ik voor de eerste keer de hoofdrol spelen, wordt nog even heel hard oefenen voor me, want vorige keer deed onze supervisor Esther die rol.
vind het wel de leukste show om te doen!

Maar verder gaat het supergoed met me hier! Het weer is nu veel beter, zelfs bijna TE heet om te werken!:P En het wordt steeds drukker in t hotel! Is erg leuk! We hebben leuke gasten!

Kan niet wachten tot volgende week!:D
tot het volgende bericht! (misschien nu iets eerder dan over een maand pas!;))

Liefs en dikke kus! Anouk

• 26 Juni 2008 - 16:09

Mama:

ja goed gedaan, leuk om weer even iets te lezen en fijn dat je het met sander en debbie gezellig hebt gehad, ik ga vanaaf naar schiphol om ze op te halen. Leuk he weer even stappen op el arenal, ga ik niet doen hoor volgende week. vind ik iets te ver rijden midden in de nacht. Nou ga zo door daar en maak er nog een geweldig tijd van. chiao en tot volgende week. dikke kuzze mama

• 26 Juni 2008 - 19:46

Klaas:

Ik begrijp dat het weer ouderwets was met je broer en vriendin. We gaan ze zo op Schiphol ophalen. Debbie zal haar ogen wel niet meer open kunnen houden. Alhoewel, Richard is er ook bij.

• 01 Juli 2008 - 12:39

Anna:

Dag Anouk,
    Dat was inderdaad al weer een tijdje geleden; maar we zijn aardig op de hoogte gehouden hoor door het bezoek van je ouders en oma en nog een paar dagen dan staan de dames alweer voor je neus. leuk he, dat ze er op je verjaardag zijn? Ik wens je van hieruit een heel fijne verjaardag toe en veel plezier met Je moeder en Oma. leuk dat je er zo van geniet. Deze ervaring kunnen ze je nooit meer afnemen zeg ik maar.
    Met heel veel groeten van Henk en Anna