Let meeee entertain you! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Let meeee entertain you! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Let meeee entertain you!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Mei 2008 | Spanje, Cala Ratjada

Hola amigos!

Zo nu alweer bijna 2 weekjes verder geloof ik! Met mij nog steeds alles prima! Ik leef nog steeds!;) Heb alleen alweer erg veel meegemaakt dus ik moet even bedenken waar ik moet beginnen!
Ik weet t: Vorige week dinsdag! Was mn eerste vrije dag hier in Cala Ratjada en meteen ook de beste vrije dag! Met Mandy en Joyce ging ik naar Palma met de taxi, wat best duur was, maar wat ik er zeker voor over had!
Stapten in het centrum uit en toen ben ik met de bus naar het vliegveld gegaan, want mocht daar namelijk mijn lieve vriendje ophalen, die mij voor een paar daagjes kwam opzoeken!
Hij had daar een autootje gehuurd en we reden dus van Palma naar Cala Ratjada in een mooie Seat Leon..;)
Daar hebben we t hotel opgezocht, die hij geboekt had, en die bleek iets van 10 min van mijn appartement af te zitten.
Hij had een kamer voor 2 personen geboekt, dus ik heb daar ook lekker 4 nachtjes gelogeerd!:)
Ik moest natuurlijk wel werken, dus we hebben veel genoten van de pauzes die ik had tussendoor! Maar heb echt een superweek gehad!
Zondag is Mandy, onze teamleidster weggegaan naar Alcudia en nu hebben we een nieuwe teamleider: Raymond! Is ook erg leuk!

Afgelopen dinsdag was mijn 2e vrije dag! En t was heeeerlijk weer, dus bedacht ik dat t wel lekker zou zijn om op t strand te gaan liggen. En dat was t ook wel, maar zonder me in te smeren, was ik per ongeluk in slaap gevallen en dus ERG verbrand!:P
Heel slim!

Verder heb ik vandaag weer een erg leuke dag gehad! Er is een nieuwe groep duitse jongens aangekomen, die het (heeeel fijn) op mij en joyce gemunt hebben en ons dus vandaag al 2 x in het zwembad hebben gegooid. (ja dit soort dingen moet je verduren als entertainer). Maar agh hebben de gasten ook weer plezier he, daar gaat het ons om!;)

Wat wel jammer is, is dat we nog niet echt leuke shows doen. Als het goed is krijgen we morgen te horen welke show we wanneer kunnen doen, want wil wel echt even een keer een leuke show doen, zoals grease! Hebben wel al quizshows gedaan, heb er ook al eentje in mn eentje moeten presenteren, maar dat was erg leuk! In t duits en in t spaans. Is toch moeilijker dan ik dacht..
En de minidisco elke avond is nog steeds mn favoriet! Die dansjes zijn echt geniaal kinderachtig.. Maar ik mag me elke keer op mn domst verkleden, dus dat maakt t extra leuk!

Op mn hyves heb ik al een paar fotos gezet: www.akoekie.hyves.nl.
Voor degenen die ze willen zien.
Ik ga nu weer lekker stoppen, want volgens mij heb ik wel weer genoeg verteld!

HEeel veel liefs! Kusjes xx

  • 08 Mei 2008 - 17:09

    Jos:

    Hey Anoukie!

    Leuk te lezen dat het goed met je gaat en dat ondanks onze stomme ooster buren het toch naar je zin hebt!

    X

  • 08 Mei 2008 - 20:42

    Coby:

    ha nouk, nou over 1 week gaan wij onze koffers pakken en gaan kijken of je ons ook kunt entertainen, zou die duitse gasten 's avonds lekker terug pakken op het podium ook dat is entertainment. Heb erg veel zin in vakantie, wens je weer een leuke week toe maar dat zal wel lukken. groetjes en dikke kuzz mama en papa

  • 09 Mei 2008 - 09:01

    Debbie:

    Hee Chicka!
    Ik had je gister al op msn gesproken, maar echt leuk om precies te lezen wat je allemaal beleefd!
    Veel plezier met je ouders alvast!
    LiefsX

  • 09 Mei 2008 - 11:06

    Jim:

    heee anouk! fijn dat t zo leuk is daar :)
    jammer dat ik niet mee mag doen met de dansjes hahah
    t is hier ook vet chill weer, ben ook aardig verbrand...
    nou goed have fun nog daar en ik hoor wel weer van je :)

    xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Ratjada

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: