Eerste show, Crazy Mix! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Eerste show, Crazy Mix! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Eerste show, Crazy Mix!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 Mei 2008 | Spanje, Cala Ratjada

Holaaaaaa!

Zo, net eerste show achter de rug! Was superleuk om te doen en hij ging ook best goed! Alleen heel jammer dat er nogal weinig publiek was. Het hotel is nog steeds niet heel erg druk, maar dat komt vanzelf!

De show heet de Crazy Mix en we moesten m met zn 2en doen, ik en Raymond. Was wel erg chaotisch en snel, moet bij deze show namelijk 76 fragmenten van liedjes doen en bij bijna elk liedje moet je je supersnel omkleden (weer iets anders aandoen en een andere pruik opzetten) en weer op t podium staan.

Joyce heeft een paar filmpjes gemaakt, dus zodra die op de computer staan, zal ik ze op hyves zetten! Kunnen jullie er ook een beetje van genieten!;)

Woensdag hebben we voor t eerst Grease! Heb ik ook superveel zin in, maar moeten nog wel even flink oefenen! Lekker een beetje rondhuppelen als Sandy! Ben heel benieuwd! Het is in ieder geval superleuk om eindelijk een ECHTE show op te voeren, want al die quizen doen, dat is maar een beetje saai!

Aanstaande zaterdag komen mn lieve ouders en mn oma ook gezellig 2 weekjes op bezoek!:D Heb er erg veel zin in!

Ik ga nu lekker mn bedje in, want heb best een drukke dag achter de rug met al dat oefenen en alles klaar zetten. Bijna geen pauze gehad vandaag! Volgende keer horen jullie hoe Grease was!!

Chaaaaao! Liefs xxx Anouk

• 13 Mei 2008 - 07:51

Laurence:

Heey anouk!
    Klinkt allemaal erg leuk :) Mn huisgenootje was ook 2 weekjes naar mallorca geweest en kon me ook alles vertellen over grease en het animatieteam in haar hotel ;) Heel veel plezier woensdag! Toi toi toi!
    Liefs en een dikke kus

• 13 Mei 2008 - 08:22

Debbie:

Hee Nouk!
    Klinkt allemaal weer helemaal leuk, ik kan niet wachten tot ik je zelf die shows zie opvoeren!
    LiefsXxx

• 16 Mei 2008 - 14:33

Anna:

Dag Anouk,
    wat leuk dat het allemaal zo goed gaat . Die drukte in de hotels, dat komt vanzelf wel hoor!!!! Straks heb je helemaal geen pauze meer. Wat grappig dat je de klassieker 'grease' doet. Kun je alle pasjes dansen? Nou lieverd, veel plezier straks met je ouders en oma. ik hoop dat ze veel van je optredens kunnen meemaken en dat ze er van genieten. je vader zal het ook wel filmen neem ik aan. heel veel groeten ook van henk, anna