Grote schoonmaak! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Grote schoonmaak! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Grote schoonmaak!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 Mei 2008 | Spanje, Cala Ratjada

Hoooola!

Zooo, ik heb er net ongeveer anderhalfuur over gedaan om ons appartementje op te ruimen! Het was net of er een grote bom ontploft was hier! Echt niet normaal! Maar nu ziet het er weer een beetje normaal uit, en kunnen we weer normaal door de huiskamer en slaapkamer lopen zonder te struikelen of uit te glijden over kleren, schoenen, sokken en whatever er op de grond lag. Ben benieuwd hoelang we t zo kunnen houden..

Mn ouders en mn oma zijn er nu alweer een aantal dagen, en is erg leuk! Ze hebben al lekker veel foto's gemaakt en mn minidisco gefilmd, dus erg leuk!
En afgelopen maandag was mn vrije dag en zijn we lekker naar Palma geweest en daar heb ik me even heerlijk uitgeleefd in de winkels! Kwam thuis met een aantal volle tassen en een nieuw kapsel, wat echt nodig was! Weer even lekker een stukje vanaf!
Maar was een erg leuke dag, en ze zijn er nog tot volgende week zaterdag, echt fijn!
En als ze dan weg zijn, duurt t nog maar 2 weekjes en dan krijg ik weer bezoek! Van Debbie en Sander! Die komen ook even een weekje kijken wat ik allemaal uitvoer hier! Heb er superveel zin in!

Vandaag was een erg leuke dag moet ik zeggen! Moest vandaag de hele dag de miniclub doen en het was 'piraten'dag, dus ging lekker verkleed als piraat en heb van al de kindjes ook echte piraten gemaakt! En smiddags gingen we lekker schat zoeken, vonden ze erg leuk (en ik eerlijk gezegd ook:P) HEeeeeel spannend!;)
En ik was savonds lekker vrij, vanaf 5 uur..!

Vanavond misschien nog even een drankje doen in de stad en dan morgen weer een fijne werkdag! Het wordt wel steeds drukker in ons hotel, vooral erg veel jonge, drukke, alcoholistische gasten! Die om 10 uur sochtends al beginnen aan het bier en om 11 uur stomdronken zijn en staan te lallen langs het zwembad.
Maargoed zo maak je nog eens iets mee!;)

Nou, tot het volgende bericht maar weer!
Veel liefs! xxx Anouk

• 23 Mei 2008 - 09:33

Anna:

Dag lieverd,
    Je hebt het er maar druk mee lees ik. Wat leuk dat je nu een film hebt van je optredens. daar willen wij hier ook wel het een en ander van zien natuurlijk. Fijn dat je zo veel visite krijgt en dat je nu met oma en je ouders leuk hebt kunnen winkelen. is je haar nu kort of heb je maar een stukje eraf?
    Nou wellicht zie ik het op de foto's nog.
    heel veel plezier maar weer en tot de volgende keer. geef oma een dikke kus en ook groeten aan je ouders.
    Daaaaaaaaaaaag Anna en Henk

• 23 Mei 2008 - 20:34

Debbie:

Schatt!
    Leuk, piraatje spelen, ik doe volgende keer mee hoor;)
    Hahah zijn ze zo vroeg al aan de alcohol! Word nog gezellig met al die duitsers:D
    LiefssXX

• 23 Mei 2008 - 21:20

Joke:

Het klinkt weer allemaal erg leuk.
    Hopelijk worden die zuipschuiten snel door de slaap overmand. Je haar ziet er erg gaaf uit, succes maar weer met alles, liefs en groetjes vanuit een wederom zonnig Warmond van de Bentjes.

• 14 Juni 2008 - 18:59

Kaaaaaarrrrrrr:

schat,
    t klink allemaal super gezelli!! en al die dronken mannen moet je lekker dubbel fooi laten geven! :) kun je daarna weer effe lekker shoppen! hahahahha
    geniet er lekker van! dikke kuzzzz kaar

p.s. doe effe foto's plaatsen! ben heel benieuwd!!!!!

• 26 Juni 2008 - 09:40

Mama:

he, maak je nog weleens wat mee daar, je hebt al een maand niks meer geschreven, dit is een soort van dagboek en als je later oud bent kun je nog eens nalezen wat je allemaal meegemaakt hebt.
    Lekker blijven schrijven hoor! je hoeft er tenslotte de deur niet voor uit.