Nog 6 weken - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Nog 6 weken - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Augustus 2007 | Nederland, Leiderdorp

Haai allemaal!

Over 6 weekjes is het zover. Dan vertrek ik voor 3 maanden naar Salamanca in Spanje om daar een cursus Spaans te volgen.
Mijn lessen beginnen op 24 september en als het goed is ben ik halverwege december weer thuis.
Ik heb er erg veel zin in!
Deze site heb ik aangemaakt, zodat jullie een beetje kunnen volgen hoe het daar met mij gaat en wat ik allemaal uitvoer.
Ik heb daar een appartementje voor mezelf, waar ik een badkamer en keuken deel met (ik geloof) 3 medecursisten.
Dus ik ben erg benieuwd waar ik terecht kom!
Zou het leuk vinden als ik wel wat berichten ontvang van het thuisfront, dus leef je uit!:D

Liefs xx Anouk

• 20 September 2007 - 15:06

Eline:

hi lieve anouk,
    morgen is het zover... dan ga je echt vertrekken!!! echt super spannend!! ik ga je wel missen hoor! maar ga je sowieso volgen via deze site en wie weet wordt ons plannetje toch nog werkelijkheid ;)!
    super veel plezier in het zonnige?! zuiden en een dikke kus