Me gusta la Siësta! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Me gusta la Siësta! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Me gusta la Siësta!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 September 2007 | Spanje, Salamanca

HOLA!:D
Sorry, misschien overdrijf ik een beetje met t aantal berichtjes!;) Maar ben elke keer zo nieuwsgierig naar jullie berichtjes. En dan ben ik toch op deze site en kan ik net zo goed weer een berichtje schrijven!:) En ik had jullie nog steeds mn adres beloofd, dus hier komt ie:

Calle Ancha n 17-23, Bajo Derecha D
37007 Salamanca

Maar goed, over het nachtleven:
Maandagavond ging ik samen met mn huisgenote naar de salsabar El Savor. Maar dit viel een beetje tegen, want het was Brazilian night en er waren 2 mensen muziek aan t spelen (tegelijk) en het klonk ontzettend slecht dus zijn we maar weer terug gegaan naar het appartement. ik was eerlijk gezegd ook best moe.
Maar gisteravond zijn we naar the Irish Rover gegaan. En dit was wel erg gezellig! Maar heeel druk. En vanochtend kon ik mn bed bijna niet uitkomen, dus denk niet dat ik dat vaak ga doen, doordeweeks fiesta!;) Dat bewaar ik wel voor het weekend..:)
Vandaag op school weer erg veel geleerd en in de pauze tapas gegeten!! Was erg lekker en goedkoop!
Vandaag lekker van 2 tot 5 genoten van het siestamoment. Moet zeggen dat dat me wel bevalt!:) Het spaanse leven is heeerlijk relaxt! En ´smiddags na mn siesta lekker in het zonnetje in het park dichtbij mn appartement samen met een van de duitse meisjes huiswerk gemaakt.
Maar ik ga nu nog even lekker op een terrasje zitten en een beetje op tijd naar bed! Adios! xxx

  • 26 September 2007 - 19:07

    Eline:

    Super leuk juist al die berichtjes van jou!!! Wat een druk leventje al gelijk maar het klinkt wel allemaal erg gezellig!! Denk dat we hier in Nederland ook maar wat Spaanse gewoontes moeten gaan doorvoeren, zoals s middags tapas.. Smaakt vast beter dan de bruine bammetjes met kaas.. Geniet lekker lieve Anouk! Het is je gegund!!!! Dikke kus

  • 26 September 2007 - 19:42

    Laurie:

    Anouk!

    Het klinkt allemaal erg goed! Ik ben jaloers! Het is hier echt heel erg slecht weer en dan praat jij dat je nog even op een terrasje gaat zitten, super! Ik ben echt benieuwd over je na deze drie maanden je kan redden in het Spaans. Het is echt een verrijking en zo geweldig om dat te kunnen. Door jouw Spaanse avontuur krijg ik ook de kriebels om zoiets te gaan doen! MMM..maar dat gaat nu niet lukken..ik moet binnenkort voor mijn studie mensen gaan observeren bij de aankomsthal op Schiphol, ook leuk;)

    Tot het volgende berichtje! Kussen! Laurie.

  • 26 September 2007 - 21:03

    Mama/papa:

    he lieverd, jij hebt wel een heel vervelend leven zo, je bent er pas een paar dagen en ik heb het idee dat je er al weken zit zoveel uitjes en siesta's heb je al achter de rug. enfin wij hebben het gelukkig ook relaxed zaten gisteren in Toledo en vandaag alweer in Granada daar zitten wij tot/met vrijdag.
    Dikke kuzz en tot volgend bericht.

  • 27 September 2007 - 05:14

    Leon De Winter:

    Hey Anouk topper..

    Het is leuk om te horen hoe het daar gaat, dus gewoon blijven sturen ;)..
    Goed te horen dat je het naar je zin hebt, dan blijf je ook gemotiveerd om door te gaan..
    En die siesta dat bevalt mij wel hoor ik al :)

    Anouk ik ga van je horen en tot snel
    xxxx

  • 27 September 2007 - 07:33

    Willeke:

    nachtleven, brazilian night,salsa,irishpup,tapas, fiesta, siesta,en het zonnetje,wat een vreselijk saai leven,Hier heb ik tenminste nog een beetje afleiding,kibbelende meiden,de was de strijk de tuin en als klapper van de week de eierenboer op maandag.
    nee hoor grapje
    anouk blijf lekker mailen ik zou zeggen al, kijkt er maar een"naar uit
    groetjes willeke

  • 27 September 2007 - 10:45

    Anna Kuilder:

    Dag anouk,
    Ik weetniet of m'n eerste berichtje al is aangekomen, dus ik probeer het nog maar een keer.Hartstikke leuk om je zo te kunnen volgen en ik merk wel dat het relaxte leventje daar meehelpt om de taal snel te leren spreken.
    veel plezier en tot schrijven, Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 24976

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: