Berichtje uit het (regenachtige) spanje! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Berichtje uit het (regenachtige) spanje! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Berichtje uit het (regenachtige) spanje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Oktober 2007 | Spanje, Salamanca

Hola amigos!
Heb nu een ander intenetcafé gevonden, die veel comfortabeler is. Erg fijn en nog steeds goedkoop!
Ik ben erg jaloers op iedereen, die afgelopen zondag lekker naar Peter mocht! Maar heb net de foto´s gezien en het zag er gezellig uit! Echt heel erg bedankt voor de foto's Erica en Leon!
En het valt me nog mee, ik dacht stiekem dat ik een jongen terug zou zien, die ik niet meer zou herkennen!;)
Hoop dat jullie hem een goede knuffel van me hebben gegeven?;)
Maar hier nog steeds hetzelfde! Erg leuk en gezellig, dit weekend uit gegaan, was leuk! Hebben het niet te laat gemaakt, lag om half 5 al in mn bedje! En een Spaanse jongen waar mee ik aan het praten was, was verbaasd dat ik nu al naar huis ging! Hoorde ook van een klasgenootje dat ze tot de volgende ochtend 11 uur is doorgegaan! Er blijkt namelijk een bar te zijn waar het feest pas om 6 uur 's ochtends begint en waar het om 10 uur volloopt met mensen! Ik dacht dat ik gek was met 6 uur in de ochtend thuiskomen! Maar dan val ik nog best mee!;)
Iedereen stuurt me wel leuk berichtjes dat het zo vies is in Nederland en dat ze jaloers zijn dat ik hier zit maar het regent hier ook al 2 dagen lang de hele dag! Dus ben al 2 dagen lang bezig met op mn kamertje zitten en siësta's houden!(niet dat ik daar erg mee zit hoor);)
Vandaag begonnen met mn 2e week school! En vind het nog steeds geweldig!:D Als het goed is hebben we deze week ergens een kleine voetbalcompetitie en ik heb me opgegeven uiteraard! Lijkt me leuk!
verderrr.. ik heb een nieuw huisgenootje. Een duits meisje/vrouw van 28. Ze is erg gezellig, dus erg jammer dat ze waarschijnlijk dit weekend naar een ander appartement gaat, aangezien ze met Spaanse mensen wil zitten en een huiskamer en een tv wil.
Gisteravond met zn 3en een dvdtje gekeken. Was ook erg gezellig!

Maar goed, ik ga nu weer even ergens wat drinken en dan mn huiswerk maken, want vanmiddag was ik te druk met mn siësta!;)
ADIOS!! xxx

  • 01 Oktober 2007 - 21:15

    Cindy:

    Hey Anoukie!

    Super leuk, al die verhaaltjes! Gelukkig vermaak je je nog. Ik zag vandaag bij het weer de mooie satellietbeelden van de regenbui over Spanje. Balen he, mja voelt t toch wat meer als thuis :P Ik wacht met smart op je volgende berichtje!

    Kusje Cin

  • 02 Oktober 2007 - 07:32

    Laurence:

    Ola signorina!

    Dat is trouwens geen spaans volgens mij.. Goed om te horen dat je 't nog steeds naar je zin hebt! Helaas moeten we allebei de feesten op 2 en 3 oktober missen, maar ik denk dat jij dat wel goed kan maken met een party tot in de vroege uurtjes.. Best leuk toch, tot 11 uur uitgaan? Lieve anouk, geniet van de regen want dat doe ik ook!

    Dikke kus!

  • 02 Oktober 2007 - 10:56

    Mark:

    Eej Anouk!!

    Gelukkig heb je het nog naar je zin!! En 't was erg gezellig zondag.. We hebben 'm de groeten van je gedaan hoor ;)
    Dat klinkt goed dat uitgaan daaro!! :D Veel plezier nog.. en we horen weer van je..

    x Mark

  • 02 Oktober 2007 - 12:33

    Jos DP:

    el mediodía bueno mi estimada belleza rubia!.

    Ik heb echt met je te doen met al dat uitgaan en rosé-geweld. veel succes met de voetbal en diviértase met de fiësta!.

    ps. Heel veel bier drinken en feesten tijdens 3 october is ook niet alles hoor!.:P(B)

  • 02 Oktober 2007 - 18:30

    Anne Schoneveld :

    heejj trutjee !! :D
    ik miss je wel hoor!!
    peter weg.. jij weg.. corien bijna altijd weg.. nou zit ik hiet met me ouders opgescheept!:O
    maarja niet dat dat erg is hoor:P
    nouwjaa ik hoop datje het nog vol houd. :P
    en dat je maar gou weer trug komt:P
    nou ik spreek je wel weer!
    doeidoei(K) loveyouu!!
    dikke kus vn mij.

  • 03 Oktober 2007 - 07:47

    Anna En Henk:

    hi anouk,
    troost je maar want de regen komt hier vandaag ook 'met bakken uit de hemel'. het is heel gezellig om je berichten te lezen en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen omtrent partytimes etc. Inmiddels luister ik 's avonds naar de portugese cd-tjes, maar het lijkt me wel veel leuker als je echt in het taalgebied zit en jezelf leert redden met de taal.Tenho o livro!!!
    Entao Anouk,tot later en adeus.
    Anna en Henk.

  • 03 Oktober 2007 - 11:58

    Willeke:

    Ha anouk
    com es ta ( zal wel verkeerd zijn ) maar dat maakt niet uit Zondag heb ik peter een dikke knuffel van je gegeven hij is wel dunner geworden maar voor de rest is
    hij niet veel veranderd.Prachtig dat je het nog zo naar je zin hebt.
    greotjes willeke
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 24976

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: