Fin de semana! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Fin de semana! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Fin de semana!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Oktober 2007 | Spanje, Salamanca

Holaaa!
Daar ben ik weer met een berichtje vanuit het nu erg zonnige spanje! (maar hoorde dat het bij jullie ook niet al te slecht is)
Zit nu heel relax gratis te internetten in het afschuwelijk lelijke oplaasbaar ding op Plaza Mayor (foto volgt nog)..
heb een erg leuk weekend gehad!
Eerst hadden we vrijdagmiddag na school de 'citytour' door Salamanca. Gingen met een grote groep van school naar verschillende gebouwen hier in de stad.
heb erg mooie foto's kunnen maken, want we hadden gelukkig ook het weer mee!
Maar de foto's komen een andere keer op de site!
Vrijdagavond uitgeweest met een grote groep van school. Eerst bij iemand in het appartement gezeten (die had een woonkamer met TV enzo!) En om een uur of 1 zijn we richting stad gegaan.
Heb het niet al te laat gemaakt, was om 4 uur ongeveer thuis. En de volgende ochtend werd ik wakker om 3 uur 's middags! ja, dat verbaasde mij ook!;)
Omdat ik afgesproken had met mn huisgenootjes naar de Graffiti-tentoonstelling te gaan, ben ik me maar snel gaan douchen en aankleden. Maar het was een abnormaal lange wandeling!
Het was niet heel indrukwekkend, maar er zaten wel hele mooie dingen tussen!
Op de terugweg waren we kapot en hebben we even uitgerust in een tapasrestaurantje waar ik van de week al eerder met mn ouders was geweest, toen ze voor 1 dag in salamanca waren op hun terugreis.
dus heerlijk en goedkoop tapas gegeten en daarna weer verder gegaan met onze wandeling.
Toen we terugwaren, was het al vrij laat en werd ik gebeld door een van de Duitse meisjes of ik nog uitging.. En het was zaterdagavond dus waarom niet!;) Was weer erg gezellig.
en ik had afgesproken om vandaag naar de markt te gaan met Christine, het duitse huisgenootje. Dus om een uur of hlf 2 hoorde we van het andere huisgenootje dat de markt maar tot 3 uur open was. En toen moesten we opschieten, maar we wisten niet waar het was en zijn 10 x verkeerd gelopen. uiteindelijk hadden we maar een kwartier om op de markt te lopen!
Maar goed. binnenkort weer meer, met foto's!!;)
Veel liefs xxxx

  • 07 Oktober 2007 - 17:34

    Coby:

    ha nouki, lekker weekend gehad zo te horen, heb je vanmiddag al op msn gesproken dus heb je niet veel nieuws te vertellen, tot volgende belletje, of krabbeltje. Liefs en dikke kuzzz
    groetjes mama

  • 07 Oktober 2007 - 21:09

    Richard:

    Klink allemaal wel weer heeeeeeeeeeel vervelend

  • 08 Oktober 2007 - 10:58

    Cindy:

    Hey Anouk!

    Luxe leventje leid jij daar! Ik zie uit naar je volgende verichtje!

    Kusje

  • 09 Oktober 2007 - 15:57

    Florine:

    Nouk! Geniet er maar lekker van, ik ben benieuwd naar alle foto's!! Liefs

  • 13 Oktober 2007 - 08:16

    Johan & Wil:

    Buenos dias,
    He, wordt er daar nog wel gewerkt!!!!!
    Wij blijven je volgen hoor.

    Liefs,
    Johan & Wil

  • 16 Oktober 2007 - 10:12

    Anna En Henk:

    Ola, bom dia Anouk,
    Even een groet vanuit den haag en ook van Oma Bettie want die is een dagje op bezoek hier.Je spreekt zeker al een aardig mondje spaans he? En we lezen ook wel dat je het heel erg leuk hebt daar.
    Nou adeus, en tot volgende keer.

  • 16 Oktober 2007 - 17:30

    Mariska:

    Hey Anouk,

    Kwam toevallig op je site terecht omdat ik graag een weekendje terug wil naar Salamanca en toen zag ik ineens mijn oude kamertje!!! Jij slaapt gewoon in ' mijn' bed haha. Heb 12 weken in dat kamertje gebivakkeerd in 2005 aug-nov via Adelante. Zit echt super dicht bij alles he? 5 minuten voor de les begint de wekker zetten...... of ben je nog niet in dat stadium beland? Carmen was mijn lerares voor de laatste (derde) periode. Mijn favo profesora en eigenlijk die van iedereen) is Nieves, die moet je beslist even de groeten van mij doen: Mariska met vriendinnetje Leo, ik weer zeker dat ze zich dat herinnert!! Vergeet Bambu niet voor je tapas en Atahuelpa voor een geslaagde stapavond! Als je btw zin hebt in een echte hollandse dropshot moet je even bij Jacko's langs gaan, ben benieuwd of mijn fles er nog staat! Geniet van je tijd daar, het gaat echt super snel.

    Groeten Mariska
    tenbos.vangils@home.nl
    gilzo.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 24975

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: