The dark side of Salamanca... - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu The dark side of Salamanca... - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

The dark side of Salamanca...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 November 2007 | Spanje, Salamanca

Geweldig dit, kom je thuis, ligt er weer een nieuwe uitdaging te wachten op je: Hoe overleef je in een altijd donker appartement zonder elektriciteit..
Fijn dat we 1 kaars hebben in ons appartement.. Heb je veel aan..:P
Maar moeten we morgen maar even fixen!!

Heb even wat gedronken in de stad met Kristina en dr nieuwe 'intercambio'-maatje , maar aangezien ik ontzettend moe was van het weekend, kon ik het niet langer volhouden. Wel een onzettend leuk weekend gehad trouwens! Weer veel barretjes afgegaan. Enige minpuntje was zaterdagochtend, toen we Fam moesten uitzwaaien..
Echt ontzettend jammer dat ze alweer weg is! Gaat zo ontzettend snel..

Vandaag weer een lekker rustdagje gehouden. Om een uur of 2 mn bedje uitgekomen en om een uur of 5 hadden ik en Kristina toch nog even besloten een wandeling te maken langs de rivier. Goed dat we dit gedaan hadden, want was erg mooi!
Heb erg mooie foto's kunnen maken en ze staan al op mn hyves.

Morgen alweer het begin van mn laatste week met lerares Carmen en dan ga ik alweer naar mn laatste klasje..
Kan het niet vaak genoeg zeggen: Gaat echt veeel te snel!

En donderdag krijg ik lekker bezoek van Leon!:D Heb er zin in! Moet nog even een ontzettend cultureel programma in elkaar zetten.;)Maar ik denk dat ik m ook wel blij maak met muchas cervezas, barretjes en spaanse chicas!;)

Ik ga nu snel maar slapen..respect voor de mensen die altijd maar zonder licht kunnen leven, want ik heb al moeite met het vinden van mn dekens en het poetsen van mn tanden!

HASTA LUEGO! xxx

  • 12 November 2007 - 10:41

    Willeke:

    Haa Anouk
    Wat hebben wij toch een saai leven
    vergeleken met jou,maar zaterdag gaan we naar de verjaardag van je vader en daar gaan we het bont maken, want wij oudjes kunnen er ook wat van,Lekker tot een uur of 4 s nachts aan de vino en cervezas
    even lekker los ;) We sturen wel een mail er over en de bijbehorende foto,s
    groetjes en een dikke kus

  • 12 November 2007 - 11:46

    Coby:

    ja nouk, dit is ook het spaanse leven, snap alleen niet dat je wel op je computer kon, gaat die niet op electriciteit???, jaa en komend weekend mis je natuurlijk het feestje van je vader.
    50 jaar he, ouwe bok, maar zoals willeke al zei, wij maken het hier gewoon ook heel gezellig, dan maar zonder jou en peet, maar geniet lekker met leon en maak er iets leuks van.
    groetjes en xxxjes.

  • 12 November 2007 - 18:39

    Eeriebeerie:

    Hoooi!!!
    Lastig zonder licht... Maar je moet alle kanten van het Spaanse leven een keertje hebben meegemaakt ;)!
    Gelukkig heb je het nog steeds super naar je zin! De tijd gaat echt hard! Het is zo december en dan is iedereen gelukkig weer thuis!
    Het schilderij wordt zo gaaf! Ik denk zelfs dat ik hem morgen af heb! Ik stuur dan weer een fotootje hoor!

    Meid nog heel veel plezier en succes in je nieuwe klas!

    Ciaoo y besos,

    Erika

  • 13 November 2007 - 23:19

    Koen (NY):

    Hola senorita!!

    Haha, ja zoals je misschien wel weet heb ik hier aan de andere kant van de wereld ook mijn spaanse lessen :D Kunnen we straks als we terugzijn in december in het spaans ouwehoeren! Wat gaat de tijd snel he als je in het buitenland zit?! Succes en veel plezier met je laatste weken!

    Xx Koen

  • 14 November 2007 - 09:01

    Leon:

    Dat weet ik wel zeker ;)..
    Tot morgen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: