Trainingsdagen! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Trainingsdagen! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Trainingsdagen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 April 2008 | Spanje, Cala Millor

Hello allemaal!

Mn 2e dag training zit er alweer op!
Moet nog wel heel erg wennen, maar vanavond was echt een superleuke avond! We hebben eerst minidisco gehad, wat we elke avond gaan doen. Een beetje alle kinderdansjes leren die we in ons hotel moeten doen! Is echt heel grappig! En daarna zijn we naar een hotel geweest waar al gasten zaten (ons hotel is namelijk net nieuw, en is nog niet open) en daar gingen we kijken hoe onze trainers de musical Grease op gingen voeren. Was echt superleuk! Ze maken er echt een feestje van. Na de show hoorden we wel leuk dat wij daar volgende week al moeten staan in dat hotel om Grease op te voeren! Dus dat is wel heel erg spannend!
De dagen hier zijn wel heel druk. Overdag hebben we niet veel vrije tijd en we zijn tot een uur of 11, half 12 wel echt bezig, met wat pauzes tussendoor.
Maar tijdens de trainingen leren we gewoon alles wat we moeten weten voor hotelentertainment, bijvoorbeeld al de musicaldansjes en presenteren met een microfoon (wat ik toch wel heel erg spannend vond om te doen de eerste keer).
Maar goed, als het goed is, leer ik dat allemaal vanzelf.
Nu zitten we weer met een hele groep van Cosmo in de karaokebar! Supergezellig!
Ben heel benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat hier en in welk hotel ik uiteindelijk terecht kom natuurlijk!
En t hotel waar we training hebben is trouwens echt supergroot en mooi! Echt een paradijsje en dan lekker een zonnetje erbij natuurlijk! Das helemaal top! Ben zelfs al verbrand vandaag, dus morgen maar even zonnebrand kopen! Lijkt me een goed idee!

Ik laat snel wel weer wat van me horen!
Chaooo!
xxxx Anouk

  • 16 April 2008 - 07:58

    Debbie:

    Leuk! Wel spannend inderdaad dat je volgende week al Grease moet doen, maar dat lukt je wel:)
    LiefsX

  • 17 April 2008 - 08:03

    Anna:

    dag lieverd,
    wat spannend.....Grease...Ik heb't mijn studenten vaak zien voordragen in introductieweken. Zij hadden dan ook maar een week om het te oefenen dus dat gaat heus wel lukken.
    Het is ook wel goed om zo intensief met elkaar op te trekken want dat schept een band.
    Geniet maar volop en tot horen weer.
    groeten ook van Henk, Anna

  • 17 April 2008 - 08:16

    Jos:

    Hi nouki,
    Leuk om te horen dat je het (alweer) naar je zin het in het zonnige Spanje. Als je terug komt mag je ons ook gezellig entertainen op de tafels (op de bar mag natuurlijk ook).

    mocht je nog bang zijn te verbranden?, ik sta altijd klaar om je in te smeren:P

    Veel plezier in Spanje en maak er een leuke tijd van,

    xx Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 24971

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: