Lekker dagje vrij! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Lekker dagje vrij! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Lekker dagje vrij!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 April 2008 | Spanje, Cala Millor

Hola amigos!

Vandaag alweer zaterdag! De tijd gaat supersnel, over een week word ik alweer naar een hotel toegestuurd.
Het is nog steeds allemaal heel erg wennen, maar echt heel gezellig!
Gisteravond hebben we de moulin rouge show gezien en daarvoor natuurlijk weer minidisco gehad! Nu is het een beetje onze taak om alles te presenteren, en kiezen de trainers uit wie wat moet presenteren, zodat je t allemaal een beetje leert voor in je hotel.

Gisteravond hebben we lekker een feestje gevierd want vandaag waren we we allemaal de hele dag vrij! Erg fijn! Even een dag rust. Zijn lekker naar het strand geweest en heerlijk uitgeslapen!
Gisteravond een soort kroegentochtje gehouden en uiteindelijk in een discotheek terechtgekomen waar spaanse vrouwen en mannen aan het strippen waren. Ontzettend leuk!;) Lagen uiteindelijk om half 7 in bed. En zit nu weer lekker in de karaokebar, net even mn zangtalent hier laten horen! (hehe);)
Maar ga t waarschijnlijk niet zo laat maken vanavond, want morgen wel weer een zware dag voor de boeg. Moet ook dingen gaan presenteren of misschien zelfs als clown rondlopen voor de minidisco!:P Ben erg benieuwd!

Ben trouwens nog steeds te bereiken op hetzelfde spaanse nummer als vorig jaar:
0034656780200..

Nou lieve mensen, ik laat snel weer wat van me horen, want nu heb ik eindelijk ontdekt waar je dichtbij onze appartementen kan internetten, zodat ik niet elke keer met de taxi hoef!

Hoop dat jullie me een beetje op de hoogte houden van alles daar in Nederland!

Heel veel liefs en kusjes!
Anouk

• 20 April 2008 - 10:08

Miranda:

Heey Anouk!

Klinkt goed zeg!!! Weet je al naar welk hotel je gaat?!?!
    Hier gaat alles prima, druk met werken maar waarschijnlijk niet lang meer want ga terug naar Sint Maarten!! Ga daar een tijdje werken totdat ik bij KLM aan de slag kan :)
    Geniet ervan en volgende x wat foto's plaatsen he ;)

Liefs xx

• 21 April 2008 - 16:02

Anna:

Hi Anouk,
    Fijn, lekker even een vrije dag tussendoor; had je wel even nodig. Je leert in korte tijd wel entertainen he? weet je al in welk hotel je komt?
    Saudades de Anna