Turo Pins! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Turo Pins! - Reisverslag uit Cala Ratjada, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Turo Pins!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 April 2008 | Spanje, Cala Ratjada

Haaaai!

Zo ben alweer een weekje verder en er is alweer veel gebeurd. Dinsdagavond moest ik clown spelen en de minidisco doen! Was superleuk en blijkbaar ben ik een echt clowntalent, want werd (samen met 3 andere meiden en een andere jongen) uitgekozen om een dvd te laten opnemen, waarin we als clown alle dansjes van de minidisco en de fundances (de dansjes die je moet doen na het hele avondprogramma)moeten doen.
Als het goed is krijgen we zelf ook een kopietje van de dvd, ben wel heel benieuwd naar het resultaat! Maar was supergaaf om te doen! Ook met al die professionele lichten en cameras erbij.
De dvd wordt gebruikt als promotiemiddel voor de hotelketen (protur) waarin wij als organisatie terecht komen. Dus echt supertof!

Verder nog meer goed nieuws, want ik mag morgen beginnen in mn nieuwe hotel (waar waarschijnlijk vanaf morgen gasten komen).
Zit 20 min. verder van waar ik eerst op Mallorca zat. Het plaatsje heet Cala Ratjada en zit midden in het stadje met allemaal leuke winkeltjes en cafeetjes waar we vanaf het balkon op uitkijken.
Het appartement is heel relax. Hebben 2 tweepersoons kamers en ik slaap samen met Joyce (waarmee ik me had opgegeven om naar een hotel te gaan) op een kamer.
Wel tof dat we bij elkaar zitten, want er waren ook mensen die zich samen hadden opgegeven en niet bij elkaar kwamen.
Maargoed, we hoorden dus gisteravond dat we vanochtend zouden vertrekken om 10 uur!! Dus we wilden natuurlijk nog even een leuke laatste avond hebben met alle anderen, maar moesten ook nog alles inpakken en het hele appartement schoonmaken en opruimen.
Maar is allemaal goed gekomen en volgens mij ben ik niks vergeten!

Toen we hier kwamen vanochtend kwam onze supervisor ons tegemoet en liet ons het appartement zien (dat 5 min. van het hotel af is) en daarna liet ze ons ook het hotel zien, waar ik dus als het goed is 5 maanden moet werken!
Het is een mooi hotel, niet te groot en gewoon perfect! Dicht bij het strand en er kunnen op zn hoogst geloof ik 750 mensen in, dus dat valt wel mee vergeleken bij ons vorige hotel waar we de training hadden, daar konden er nl 2500 in of zo..

En verder zit ik ook in het appartement met Jessica (meisje die ook al bij de training bij ons zat) en Mandy, die geen training had gedaan omdat dit r 2e jaar is dat ze dit doet. Ze heeft al wat meer ervaring en gaat ons daarom helpen met het opstarten. Maar ze gaat volgende week donderdag waarschijnlijk alweer weg en dan krijgen we een andere teamleider. Dus ben heel benieuwd! En heb superveel zin om shows te gaan opvoeren! Is echt geweldig volgens mij!

Maar goed, dat was t zo'n beetje voor nu denk!
Laat snel wel weer wat horen!
Dikke kus Anouk

  • 26 April 2008 - 20:59

    Mama:

    heb je net op msn gesproken, dus heb niets nieuws te vertellen. Vindt dat je weinig reacties krijgt op je avontuur.
    dan maar heel veel kusjes van mij

  • 27 April 2008 - 18:44

    Erika:

    Haaaj Anouk!!!

    Je hebt het weer goed voor mekaar lees ik wel, gaaf hoor!!!!

    Heel veel plezier en succes!!!

    Ciaooo xxx erika

  • 28 April 2008 - 12:50

    Karin:

    heej, meis
    goed om te lezen dat je t naar je zin hebt! en ook wel lekker dat je met joyce je kamer deelt! anders zit je straks met een oersaaie nozem op je kamer! :(
    lijkt me verder best lekker werken daar in t zonnetje! (hier is t nogsteeds knudde weer) ppfff....
    nou heel veel plezier daar,...en ik lees gewoon steeds je stukkies! kuzzzz kaar

    p.s. wil graag wel wat meer foto's zien!

  • 01 Mei 2008 - 08:39

    Marina:

    Heeey Chick!!

    klinkt allemaal weer erg vervelend daar :p Wij zijn net terug uit Disney, was ook super! Vaak over de kop geweest haha. Met je danstalent zit het blijkbaar goed, nu je tijd voor je talenknobbel als de gasten arriveren.
    Veel plezier en succes!

    xxx Marina

  • 01 Mei 2008 - 20:42

    Klaas Van Der Bent:

    Ha Akoekie,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Ik heb altijd al gedacht dat er een clown in je schuilde, zal je wel van je vader hebben. Hoewel, je moeder kan er ook wel wat van!
    Ik heb je toegevoegd aan automatisch e-mail ontvangen, dan kunnen we in het vervolg wat sneller reageren op je berichten.
    Liefs (en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!),

    Klaas

  • 04 Mei 2008 - 21:38

    Anna:

    Hi Anouk,
    Wat een mop, een clown-dvd. Ik wil je wel eens zien in je pak hoor.
    van Oma heb ik begrepen dat je haar 'op visite' krijgt als ze met je vader en moeder meekomt dus dan zal ze wel vertellen hoe het was.Heel leuk om t elezen dat je op zo'n fijne plek terecht bent gekomen.
    Tot de volgende mail maar weer en blijf genieten he?
    groeten ook van Henk, Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Ratjada

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 24971

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: