Next level! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu Next level! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

Next level!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Oktober 2007 | Spanje, Salamanca

Holaaa!
Vandaag was mn laatste dagje met lerares Chona. Nu op naar een volgende klas. van 1a naar 1b!;) Ga ik eindelijk leren om in de verleden tijd te spreken, want ik raak zo gefrustreerd elke keer dat ik wil zeggen wat ik 'gisteren' of 'vorige week' heb gedaan. Maar goed, jammer dat we nu Chona moeten missen, maar weet zeker dat de volgende lerares weer net zo leuk is!:)
Heb weer een erg actieve en leuke week gehad! Woensdagmiddag werd er vanuit school een voetbalwedstrijd georganiseerd en natuurlijk kon ik t niet laten om mee te doen! Was erg leuk,we hadden 2 teams van de Colegio, waren met zn 14en. Helaas zat ik uiteindelijk in het verliezende team, maar moet zeggen dat t erg spannend was! Stonden elke keer gelijk en in de laatste minuut maakte de tegenpartij nog even 8-7! tss.. Maar heb erg gelachen.
Donderdagavond had ik afgesproken met Christine om naar de 'sportschool' te gaan en een lesje step-aerobics te volgen.
Heb erg veel gelachen aangezien ze ontzettend snel ging en ik geen woord begreep van wat ze zei, en dus veel verkeerd deed!;) Dit is dus niet voor herhaling vatbaar. Leuk voor 1 keer..
Na het 'zweten' heb ik maar gelijk mn frustraties geuit en ben met Kristina naar de macdonalds geweest. Dus gelijk weer iets eraan gegeten!;) 's avonds waren we uitgenodigd voor het afscheidsfeestje van het Nederlandse meisje Eline, dat nu naar Lanzarote gaat om in een aninatieteam in een hotel te werken. Maar in december zie ik dr weer, want ze gaat (heel toevallig) voor een paar maanden in Leiderdorp wonen. Wat is de wereld toch klein!;)
Maargoed, het feestje van gisteravond ging natuurlijk over in het drukke nachtleven van Salamanca en lag uiteindelijk na een avond vol gedans en plezier om half 6 in mn bed. Dus na 2,5 uur slapen mocht ik weer lekker naar school. Heb vandaag dan ook uitgebreid gebruik gemaakt van die siësta tijd om even bij te slapen, zodat ik vanavond er weer tegenaan kan! Wat een rotleven heb ik hier toch!;)
Vind het nog steeds heerlijk om elke keer jullie berichtjes te lezen!!
Adios! xxx

  • 20 Oktober 2007 - 01:03

    Joseph:

    Haii Anouk,

    Hadden we Arjan maar uitgenodigd op afbraak, die had je wel wat voetbalkunstjes kunnen leren ;) Eingelijk ben ik wel blij dat hij er niet was....

    Kusje

    ps
    je mag me mailen ivm smsesn ;)

  • 20 Oktober 2007 - 12:59

    Casper:

    Hej Anouk! Leuk dat je het zo naar je zin hebt in Spanje! Het is vandaag ook een x keer lekker weer hier:D We gaan vanmiddag ff foto's plakken in de grenier en vanavond (natuurlijk) naar Noordwijk. Succes nog met je school en veel plezier! Adios xx

  • 20 Oktober 2007 - 13:33

    Fabian:

    Nou idd, jammer dat Ar er niet bij was :D. Ik vind het ook nog steeds erg leuk om zoveel van je te lezen!

    Groetjes!
    Fab

  • 21 Oktober 2007 - 11:35

    WILLEKE EN PETER:

    Ha Anouk
    Wat een vreselijk saai leven heb je daar
    we hebben het met je te doen ;)
    We hebben gisteren in de grenier gezeten
    en het was heel gezellig.Het is hier aardig weer voor de tijd van het jaar.
    Heb je al gehoord dat peter een zeemans
    tattoe heeft laten zetten .
    Wekijken uit naar je volgende bericht
    Groetjes Peter Willeke

  • 21 Oktober 2007 - 18:46

    Richard:

    hey anoukkie!!!
    Nou je fototjes zitten er op hoor...hoevaak jij er wel niet opstaat :P erg populair denk :D
    Maar ik ben blij dat je het zo naar je zin heb...ben echt jaloers op je..
    veel plezier nog

    xxx
    Richard

  • 21 Oktober 2007 - 20:10

    Debbie:

    heejj lieverd!
    nou was het net gezellig met leon aan de telefoon:) Ik kan het niet geloven hoor dat peet een tattoo heeft, dat moet ik eerst zien.
    Veel succes deze week op school in je nieuwe klasje!
    xx Debb

  • 22 Oktober 2007 - 08:48

    Anne:

    heeejj anoukjee !!:D
    alles goed daar?
    is het weer al beter of niet? :P
    nou heeeeell veel kusjes van anneé (L)
    doeeeggg xxxxxx LY

  • 24 Oktober 2007 - 08:47

    Mark:

    Eej Anouk! Zo te horen is het flink feesten daar! :D
    Ben blij dat je het naar je zin heb.. Ik ben er ook ff tussenuit gegaan.. weekie naar Egypte geweest.. dus ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden ;)

    Doeixxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 24976

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: