ORZUELO! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu ORZUELO! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

ORZUELO!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Oktober 2007 | Spanje, Salamanca

Hola chicos!
Weer even een kleine samenvatting van afgelopen week! Zit nu natuurlijk alweer in 1B!;) Lerares Carmen is ook weer geweldig! Ze zijn allemaal zo levendig en lief en ze kunnen perfect uitleggen.
Ook weer een aantal nieuwe mensen op de school, waaronder 2 nieuwe Nederlanders in de beginnersklas..
Ook zijn ik en Kristina niet meer met zn 2en, er is een nieuw meisje bijgekomen, weer een Duits meisje: Fam.
Ze is erg aardig en heeft alles wat ik niet heb: Ze kan zingen, koken en ze heeft een huis in SPANJE!! grr :P Maar ze wil elke keer koken voor ons dus heb eigenlijk niks te klagen!:D Helaas blijft ze maar 3 weekjes..
Verder heb ik gister 30 eurootjes neergeteld voor de sportschool! Die zit recht tegenover mn appartement en heeft een SAUNA en JACUZZI, die ik en Christine al uitgeprobeerd hebben! En moet zeggen dat bevalt me wel, aangezien het hier nu ook kouder wordt. Vanochtend 5 graden!:O
Dinsdag hebben ik en Christine 3 uur achter elkaar lessen in de sportschool gevolgd. Eerst een uur Yoga, toen bodypump en toen HIPHOP! Yoga en bodypump was echt erg leuk, maar de Hiphop laten we volgende keer zitten!;)
En gister hebben we de BAILAS LATINOS gedaan voor een uur, wat de salsa en de chachacha inhield! En dit was ook erg leuk! Onze lerares wees ons op de salsabar, die op donderdagavond erg leuk blijkt te zijn en waar we dus vanavond eens een kijkje gaan nemen!:)
Verder had ik deze week een ontstoken oog, wat ze hier 'ORZUELO' noemen en mn lerares Carmen zei, dat haar dochter dit altijd voor ongeveer 2 weken heeft! Maar ben naar de Farmacia geweest en die gaf me iets mee, waardoor het nu weg is! Gelukkig!!:D
Oh en gisteravond naar de late film geweest! 'Un funeral de muerte' Britse komedie, en natuurlijk gesynchroniseerd naar het spaans, maar het verbaasde me, dat ik nu bijna alles begreep!:D Merk toch wel verschil met de vorige keer toen ik naar de bioscoop ging.
Goed, volgens mij was dit het weer zo'n beetje voor nu! Ga alweer bijna het weekend in! Hoop dat het net zo leuk wordt als vorig weekend!:D Voor zondag staat alleen heel vroeg iets cultureels op de planning! We gaan namelijk een soort wandeling maken ergens in een ander plaatjes in de buurt van Salamanca. Blijkt heel mooi te zijn, dus ben benieuwd of het het om 7.00u opstaan waard is!
Jullie horen t snel!!
ADIOSSSS! :D xxxx
(misschien dat ik weer wat nieuwe foto's op hyves zet, als t lukt!)

  • 25 Oktober 2007 - 20:50

    Richard:

    anoukkie!!!!
    Ik ben echt heel erg jaloers op je hoor ..je wil niet weten :D
    Maar mis je ons al een beetje??
    Sorry dat ik net niet tegen je sprak op msn ..maar ik lag in m'n eigen tropische badkuip.(je moet toch wat) en de foto's zijn echt super gaaf. Je wil niet weten hoevaak jij erop staat :D

    xxxx

  • 25 Oktober 2007 - 20:55

    Maaike:

    hey anouk!! klinkt allemaal erg leuk!!! een heel ander leventje of niet? leuk om te lezen. geniet ervan, kusje

  • 25 Oktober 2007 - 22:04

    Yara:

    Heey Anoukie!
    Heerlijk om jouw verhalen uit Spanje te lezen. Ben benieuwd hoe de salsabar is bevallen!
    We zijn wel lotgenoten: ik heb ook een ontstoken oog :( en ik ga binnekort naar de film waar jij ook bent geweest :) maar dan wel in het engels!

    Ikben benieuwd hoe je weekendje wordt!

    liefs Yara

  • 26 Oktober 2007 - 10:31

    Debbie:

    Heyjj chick!
    Weer leuke belenissen, en heel bijzonder, anouk in de sportschool. Maak je er wel een foto van als bewijs;). Wat vervelend van je oog, maar gelukkig is het weer beter:).
    Ik ga je nog mailen!
    Xx Debbie

  • 26 Oktober 2007 - 11:58

    Marco En Margreet:

    Heej Anouk!

    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt en volgens mij wordt t alleen nog maar leuker!

    Groetjes van Marco en Margreet

    Xxx

  • 28 Oktober 2007 - 14:55

    Oma Schoneveld:

    lieve anouk, daarnet je mailtje gelezen,

  • 28 Oktober 2007 - 15:12

    Oma Schoneveld:

    lieve anouk, daarnet je mailtje gelezen,wat heb je daar een leventje. je vindt de studie ook leuk, merk ik. op de scheeps berichten las ik dat peter naar motril spanje komt wel heel ver van jou vandaan jammer voor jullie. heb deze week niets van de fam.schoneveld gehoord.wij waren in brabant.meisjelief geniet van alles daar.groetjes oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 24970

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: