NIEUWE FOTO'S - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu NIEUWE FOTO'S - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anouk Kuijt - WaarBenJij.nu

NIEUWE FOTO'S

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 November 2007 | Spanje, Salamanca

Chicooos, ik heb nieuwe foto's op www.akoekie.hyves.nl!!
Liefs xxx

  • 02 November 2007 - 19:30

    Casper:

    Hej Anouk! Leuke foto's! Ik denk dat ik ook maar eens zo taalcursus ga doen:P Have fun xxx

  • 02 November 2007 - 22:16

    Debbie:

    Hejj Lieverd!
    Echt leuk al die foto's! Kben blij dat je ze erop hebt gezet, nu hebben we een nog beter beeld van je tijd daar. Ik hoop dat het allemaal nog super is, maar wat ik allemaal zie en hoor is geweldig. Je bent idd al over helft van je tijd daar, gaat wel snel! Ben ik wel beetje heel blij mee, des te sneller zie ik je weer! Nou lieverd, veel plezier dit weekend!! Liefs, en kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 24974

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 23 December 2014

Australië & Azië

12 April 2008 - 01 Augustus 2008

Mallorca - Entertainment

21 September 2007 - 16 December 2007

Salamanca - Taalcursus

Landen bezocht: